Arquivo para Xuño, 2008

Enviado por Folque o 17 de Xuñ

Posta à venda do VINILO, apresentaçom aos meios, presença do disco no Festigal,… e mais.

Olho ao parche!

Enviado por Folque o 16 de Xuñ

SÁBADO 21 DE JUNHO, 22h., CGAC (Compostela)
Ecléctica Ensemble ao vivo

    Com Quico Cadaval de mestre-de-cerimónias e batás, bailarinas, Djs, videocriadores, poetas,… e todos os músicos que participarom no registro do disco.

Dentro das celebrações do décimo quinto aniversário do CGAC, os artistas que colaborarom na gravaçom dos temas do primeiro e último álbum de Ecléctica reunem-se em um evento irrepetível: umha performance interdisciplinar que unirá música, literatura, artes plásticas e dança contemporânea.

Se ainda nom conheces ao grupo esta é umha oportunidade única de ver um ecléctico espectáculo cheio de adjectivos esdrúxulos…

PROGRAMA COMPLETO Ler mais…

Enviado por Folque o 16 de Xuñ

Logo de baixar dos cenários no 2004, Ecléctica Ensemble fechou-se no laboratório musical durante três anos —do 2005 ao 2007—. Convidarom a doze músicos a realizarem improvisações com eles a partir dos materiais musicais iniciais e o resultado é o que temos aqui, um vinilo tam ecléctico e surpreendente como era de esperar.

O disco —em formato CD— podes comprá-lo na festa de apresentaçom ou descarregá-lo desde esta mesma web: um total de seis temas gravados nos estudos COH3 e masterizados em Londres.

Além dos componentes originários —Ugia Pedreira, Ramom Pinheiro, Richard Rivera e Davide Salvado— no disco colaboram músicos de eclécticas procedências como Madamme Cell, Óscar Fernández Sanjurjo, Philippe Copin, Pedro Pascual ou Fernando Abreu, entre outros.
A estética do disco também é fruto de eclectismos vários: desde os gráficos de Misha Bies Golas e Pancho Lapeña até os textos de Martázul —a quase quinta componente do grupo— ou Quico Cadaval.

Também estará disponível a travês da Lonxa Cultural.